tisdag 16 oktober 2007

Lis-Marie uppgift 2






Jaha, då har jag försökt att hitta intressant motiv att fota och teckna. Lyckades något så när men jag hade fel upplösning på kameran. Fick börja om från början. Eftersom jag inte vet vad som komma skall började jag lite "lätt". Mina skisser är som de är men det är i alla fall en början. Väntar med spänning på fortsättningen.
Hmmm... inte ville jag ha bilderna så där. Jag ville ha dem únder texten, bredvid varandra.
Nåja de är som det är nu. Jag måste klura ut till nästa gång hur man gör.

2 kommentarer:

sonja sa...

Nypon är fina. En alldeles intressant form att börja med.Blir intressant att se hur det kommer att utvecklas.

Angående bilderna som du inte fick som du ville. Då du sätter in bilderna så kan du välja layout, välj då det första alternativet "ingen". Sedan då bilderna kommer in i texten i rutan som du skrivit i kan du klicka på bilden och små "fyrkanter syns då kring den. Då kan du ta i bilden och dra den till den plats i texten dit du vill ha den. Och din layout är "ingen" kan du då också sätta dem bredvid varandra eller hur som du tycker.
s.

lmtn sa...

Ok, tack skall försöka nästa gång.