torsdag 18 oktober 2007

UPPGIFT 2 : Johanna


HEJ,
försenad som vanligt. Våran fröken fick flunssa, förstår inte alls att mamma behöver koncentration vid datorn, det här är säkert femte försöket-nattetid...Dessutom, fick mig ett gott skratt när jag kollade in Lis-maries uppgift, kanske en tvillingsjäl, det kunde ha varit mina fotagrafier, HÄRLIGA NYPON-men jag håller mig fortsättningsvis till temat, tror att vi har lite olika slutfunderingar:)Lägger dock också in ett alternativ 2, så ser jag hur det blir.
UPPHITTAD: GULDKRONA



`STENÄNGELN´

3 kommentarer:

sonja sa...

Hej,Jo, ni verkar vara inner lite på samma linje :), men blir nog bra. För det kan ju slutresultatet ändå bli helt olika. Och formen i din nyponskiss är ju helt annorlunda än i Lis-Maries. Blir nog bra.
s.

sonja sa...

Stenäneln är också en trevlig utgångspunkt. Den har en vacker rörelse i sin form som man kan vidareutveckla.
s.

lmtn sa...

När jag först såg dina bilder trodde jag något hänt med mina :-).
Tvillingsjäl eller inte så kör vi så här...